CaCanari.Com eXtreamCS.com

luni, 26 ianuarie 2009

Trafic.ro nu mai este Grauit !

Am vazut si eu ca trafic.ro nu mai este grauit ! Deci cei care au deja cont sa stie ca nu mai trebuie sa deie nici un ban . Cei care doresc cont nou 10Euro ! Cred ca nu vor prea avea succes si clienti ! Ce bine ca eu folosesc Gtop ;) . 

Trafic.ro a introdus taxa anuală de membru în valoare de 10 euro platibila prin SMS, Trafic.ro incheind un contract cu Netopia Systems pentru serviciul MobilPay. Site-urile deja inscrise vor beneficia de o perioada de promotie pana la sfarsitul anului in curs . Atata timp cat există servicii mai bune si gratis pe piata , aceasta taxa impusa de trafic.ro mi se pare penibila atata timp , cat anul trecut cei mai mari publisheri au parasit trafic.ro pentru SATI, scazandui astfel “valoarea” , prin această taxa mulți altii vor parasi trafic.ro .

Sursa: www.perfu.lanebuni.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu