CaCanari.Com eXtreamCS.com

duminică, 25 ianuarie 2009

Cavalerii Naturii

Azi , am dat si eu peste un blog , pe care am gasit Salvati Natura . Da intreadevar au dreptate , ca este poluata , mizerabila , fructele nu au accealsi gust . De ce? E simplu ! Oameni polueaza mereu natura cand lasa chistocuri , sticle de bere , servetele , obiecte , sticle pe jos . Am vazut si eu cu ochi mei cand am fost in Faget (la padure) cum oameni lasa mizeri pe jos ! Deci te rog si pe tine , sa protejezi natura ! M'a impresionat aceasta campanie ! Multumim pentru intelegere !

Un comentariu:

  1. Buna! Vad ca ai dat peste blogul asociatiei noastre si vad ca va intereseaza salvarea naturii, deoarece fara natura noi putem disparea. Asociatia noastra are sediul la Sibiu, deci daca sunteti interesat, cu scoala sau clasa dumneavoastra sa va alaturati acestui proiect, va asteptam cu drag la Scoala Generala Nr. 20 Sibiu profesoara Oprescu Cornelia Elena. Prin aceasta asociatie vrem sa facem mai multa lume sa ajute natura. Cum o poate ajuta? Prin plantarea de copaci sau flori, prin reciclarea obiectelor care nu le mai poate folosi o persoana si prin multe alte mijloace! Va asteptam.

    RăspundețiȘtergere